Tuesday, April 24, 2012

Meeseep

Heihei!
Nohu olen ilusti seljatanud ning jälle on päris rõõmus olla. Püüdsin pildile seebi, mida tegin pühapäeval vist. Tegemist on meeseebiga, mille retsept on saadud raamatust "Lihtne seebitegu":
190 g vett
69 g seebikivi
125 g kookosrasva
150 g palmirasva
170 g oliiviõli
30 g porgandiõli
25 g mesilasvaha
2 spl mett
apelsini eeterlikku õli
saialille õisi

Porgandiõli andis seebile kollaka tooni ja segasin massi sisse ka kuivatatud saialille õisi. Viimaseid panin ka vormi põhja ja kui seebi välja võtsin, siis jäid nad ilusti seebi peale ja annavad toreda efekti. Mulle endale väga ei meeldi seebi lõhn. See apelsini eeterlik õli oli küll väga hea lõhnaga enne seebi sisse panemist, aga pärast seebi massiga kokku segamist tekkis seal vist mingi rektisoon. Igastahes miski veidi häirib mind. Ehk proovin järgmine kord mõne muu eeterliku õliga. Samas ma ei ütle, et teisi inimesi see lõhn kindlasit häirib. Võib-olla teistele just meeldib. Aga tore on veel see, et sain Mariga vahetuskaupa teha. Sain talt käsitööasjade koti ja vastu andsin lavendliseepi ja üllatuseks ka ühe meeseebi. Ma olen kaubaga väga rahul :)

No comments: