Thursday, November 26, 2015

Õhuline talvekampsun



Oioioi kui kaua selle kampsuni valmimine mul aega võttis. Alustasin seda kolm aastat tagasi, vahepeal kui lapsed tulid, panin ta pausi peale, ning kolimise käigus avastasin ta ühest kastist. Nüüd on kolimisestki aasta möödas ja mõtlesin, et on viimane aeg see kamspun valmis kududa.Kolm aastat tagasi olin valmis kudunud 2/3 kehaosast, nüüd pidin vaid hõlmad pikemaks kuduma ja peale seda varrukad külge kuduma.
Lõng on Love Garn Iceland (50% vill, 35% akrüül, 15% alpaka), kootud varrastega nr 3.  Mustri ja kavandi sain Käsitööst, aga pean selle numbri uuesti üles otsima, et siia kirjutada. Varrukate kudumisel ma päris juhendi järgi ei teinud ja natukene on oma pead kasutatud ka selle kampsuni tegemisel. Kannatamatu nagu ma olen, ei viitsinud kõike korralikult läbi lugeda ja siis tegin omamoodi.

Natukene kehv on teda kanda jope all, hülmad võtavad palju ruumi, aga muidu on ta nii mõnusalt soe ja vahva kampsun,










No comments: