Thursday, October 27, 2011

Kohvipulbriga seep


Kuna seebi tegemine hakkas mulle hirmsasti meeldima, siis mõtlesin veel proovida erinevaid variante. Olen aus ja ütlen, et minu teine seebitegu läks aia taha. Tahtsin teha meeseepi kuid ilmselt oli temperatuur vale või segasin liiga kaua. Igastahes juhtus nii, et tekkis selline imelik mass, mis oli tükiline pealt ja all oli vedelik, mis ei seebistunud. Ja hais oli ka suhteliselt jube, mul tõmbus magu krampi kui seda haisu kuskil tundsin.
Eile aga tegin kohvipuruga seepi, mis paistab, et tuli päris kenasti välja. Poes ei soovitatud ainult kohvi aroomiõli sinna sisse panna, sest see ei pidavat nahale hea olema. Mina siis ei julgenudki osta. Ostsin mingit piparmündi õli sinna hoopis siis. Peaks siiski otsima kirjandust aroomiteraapia kohta, siis teaks ise mida kasutada ja mida mitte.
Retsept on igastahes järgmine:
190 g vett
71 g seebikivi
150 g kookosrasva
350 g oliiviõli
2 tl jahvatatud kohvi pulbrit

Ilusad pruunid on küll, kohv annab pruuni värvuse ning lisaks sellele on kohv hea koorija. Jääme siis ootama kasutamist.

2 comments:

Unknown said...

mul ongi just vaja emale sünnipäevakingitust teha-usun, et seep meeldiks talle kindlasti hästi. see siin on päris hea... :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.