Friday, January 7, 2022

Heegeldatud kardinad

 Ostsin enne jõule kaltsukast ilusad punased heegeldatud kardinad, mis mehe arvates tegid köögi pimedaks ja need tuleb kohe peale jõule maha võtta. Vedasime nendega siiski uue aastani välja. Kammisin veel kaltsukaid läbi lootuses leida mõned valged heegeldatud kardinad, aga ei miskit. Ju pole siis hooaeg parasjagu. Eelmised valged oli päike ära kulutanud nii, et need rebenesid kardinapuud alla võttes ja olid rabedad. 

Egas jäänud muud üle kui rebenenud kardinad tagasi panna või uued heegeldada.

Läks umbes veerand tundi kui olin sobiliku mustri välja valinud. Mul pole neid kodusisustamise ajakirju palju, 3 tükki vaid, kus on laudlinade ja kardinate mustreid. Netis ma otsida ei viitsinud, sest siis oleks läinud 10 tundi - valikuid on ju nõnda palju, et leiad aina uusi ilusaid.
Mustriga olen väga rahul ja seda teeks teinekord veel, aga no kardina laiusega panin küll puusse. Enda arvates mõõtsin ja arvutasin küll, aga ikka läks valesti. Oleks pidanud ühe korduse mustrit veel tegema, et oleks kardin ees nii nagu  tahan, aga mees arvas, et on ok ja küll ma ka ära harjun.
T.






No comments: