Tuesday, August 30, 2011

Kirivöö kudumise koolitus


Laupäeval siis toimus kauaoodatud kirivöö kudumise koolitus. Koolitaja nime ma ei tea, see jäi mul mingil põhjusel kuulmata aga elab Lehtses.
Laupäeval peale koolitust olin veidi nördinud kuna ma olin paar asja valesti teinud ja seega ei tulnud mul muster välja.Mul polnud kodus midagi edasi teha. Seega pidasin alguses koolitust mõttetuks ja olin kergelt öeldes väga närvis. Asi lõppes sellega, et otsustasin kõik algusest peale uuesti teha. Harutasin kõik üles ja hakkasin siis uuesti üles seadma ja no ei tulnud kõik asjad kohe meelde. Kella 2ni öösel pusisin sellega, kolm korda harutasin veel ja lõpuks enam ei jaksanud. Tuli magama minna. Terve öö läbi mõtlesin, kuidas niiet õigesti teha ning pühapäeva hommikuks olin selle välja mõelnud. Nüüd saan kõigest aru ja oskan ka mustrit teha. Nii et võiks öelda, et kui ise teha kõik ja kaasa mõelda, siis saab palju paremini aru ja jääb meelde ka. Nii et tegelikult sai kõik põhitõed koolitusel teada ja see oligi ju koolituse eesmärk. Seega igati kordaläinud laupäev! Koolitusest paar pilti ka siin.

No comments: