Wednesday, August 17, 2011

Tomatid


Ma lihtsalt pidin siin ära märkima, et mul kasvavad rõdul tomatid. Ma pole kunagi varem ise tomateid kasvatanud ja kui minu hea Tartu sõbranna mulle pakkus taimi kevadel, siis võtsin need endaga Tallinnasse kaasa ja panin nad rõdule kasvama. Kui kasvuhoones maal on vanaemal tomatid juba ammu punaseid põski võtmas, siis minul on nad alles rohelised. Üks ainus on juba punane ja ootan, et ka teised läheksid punapõselisteks. Tegemist on kirsstomatitega ja neid pole eriti tülikas rõdul kasvatada. Taimed ise võiksid veidi väiksemad olla, sest nad on suhtleiselt pikad ja pidevalt kardan, et nad võivad tuule käes murduda. Jama on sellega, et mul paistab päike rõdule ainult hommikuti ja sellepärast ilmselt läheb neil punaseks minemisega veidi rohkem aega ka. Aga väga hea tunne on vaadata, kuidas tomatid külge kasvavad ja näevad täitsa tomatite moodi välja ka. Lõhn on ka õige!

No comments: