Wednesday, August 17, 2011

Pidulik boolero


Ma pole tükk aega ühtegi sissekannet teinud ja osad näputööd on vahepeal jäänud selletõttu blogisse panemata. Talvel kudusin endale musta värvi sooja boolero, mis on pidulikeks puhkudeks ja kandsingi seda esimest korda vabariigi aastapäeva kokteiliõhtul korporatsioonis.
Boolero kudumisel kasutasin Titan Wooli meriinovilla. Idee on saadud ajakirjast Käsitöö talv 2010 lk 31. Kootakse see ühes tükis soonikkoes ning tal on kaelus ja alumine äär sama mustriga. Mustrist panen pildi ka siia kuid tööjuhised leiab samast ajakirjast lk 59. Mulle ei sümpatiseerinud antud tööjuhises mohäärlõngast teine volang ja selle ma jätsin tegemata. Minu meelest on ühe volangiga ka väga ilus.
Kogu töö kootakse edasi-tagasi, seljaosa on 2:2 soonikoes ja ääred moodustavad krae volangi ning selja allosas on ka sama muster, mis moodustab väikse volangi.
Meriinovill on küll mõnus ja pehme, kuid minu meelest on see antud pidulikku olekut rõhutava boolero jaoks veidi liiga paks. Pealegi hakkab selles palav ka kui pidu on siseruumides. Üldiselt on idee ja teostus lihtne ja ilus.
Parema pildi panen ka mõni päev, hetkel veidi udune teine.

No comments: