Wednesday, February 15, 2012

Makramee põhisõlmi õppimas


Makramee on minu jaoks alati ulme olnud ja ma pole kunagi aru saanud kuidas saab punudes igasugu lahedaid kotte ja vöösid teha. Ikka hoian jooksvalt Käsitöösalongi "Teeme teistmoodi" tegemistel silma peal ja nõnda ma leidsingi nende salongiõhtu, kus plaanis õpetada makramee põhisõlmi. Eks Youtube´is on ka õpetusvideosid üleval kuid mulle meeldib rohkem koha peal käia ja asja käigus õppida ning seltskonda nautida. Nii siis kutsusin Erle kaasa ja sõitsime salongiõhtule. Selgeks sai kaks sõlme ning mõlemal meil valmis üks sinise paelaga proovitöö ja üks käepael. Minu käepaelast on siin sisekandes ka pilt. Erle tegi sarnase aga tal on keerdus paelaga. Aitäh, Erle, et kaasa tulid. Oled alati nii tore seltskond! Ja saime lahedad sõbrapaelad endale, järgmisel sõbrapäeal ära siis unusta kanda :D

Toredad inimesed olid salongiõhtul kohal, tundus, et nad kõik tundsid üksteist. Pakuti kooki ja kohvi ning üleüldiselt oli selline tore seltskond seal. Arutati igasugu teemadel ning vahepeal mõnedel osalejatel ununes makramee tegemine puhta ära :D Aga no seltskonna nautimine oligi põhiline ning hea, et lisaks sellele sai ka paar paremat nippi kõrva taha pandud. Edaspidiseks makrameega tutvumiseks algus tehtud igal juhul.

No comments: